نحوه ارائه مدارک فراخوان استخدام کتابخانههای عمومی گلپایگان
نحوه تکمیل و ارائه مدارک متقاضیان ثبت نام: متقاضیان تا تاریخ 9 اسفندماه جهت ارائه و تکمیل مدارک زیر به اداره کتابخانههای عمومی مراجعه نمایند:
1- مدارک مبنی بر ساکن بودن در شهرستان گلپایگان(اصل مدارک به انضمام تصویر با کیفیت دیجیتال) توضیح : برای ساکنین شهر تاییدیه سکونت به صورت مکتوب با مشخصات فرد متقاضی (همراه با نام و نام خانوادگی و کدملی ) با مهر و امضای شورای شهر (گلپایگان، گوگد و گلشهر) و برای ساکنین روستا همراه با مهر و امضای دهیار و شورای روستا .
2-تصویر تمامی صفحات شناسنامه و تصویر پشت و رو کارت ملی فرد متقاضی(ارائه صل مدارک به انضمام تصویر با کیفیت دیجیتال)
3-تصویر آخرین مدرک تحصیلی (ارائه اصل مدارک به انضمام تصویر با کیفیت دیجیتال)
4-تصویر کارت پایان خدمت زیر پرچم یا معافیت دائم از خدمت وظیفه برای متقاضیان آقا (ارائه اصل مدارک به انضمام تصویر با کیفیت دیجیتال)
5- تکمیل پرسشنامه شغلی توسط فرد متقاضی در اداره کتابخانههای عمومی (به صورت حضوری)
آدرس: گلپایگان، میدان مسجد جامع، اداره کتابخانه های عمومی شهرستان
تلفن تماس : 12-57454110