اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

Golpayegan Public Library Office
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

این وبلاگ جهت معرفی و اطلاع رسانی فعالیت‎های اداره کتابخانه‎‎های عمومی شهرستان گلپایگان راه اندازی شده است.

بایگانی

آدرس

اولین رویداد بزرگ «مربی شو» برگزار می‌شود

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۰۸:۴۰ ق.ظ

مربی شو

رویداد «مربی شو» در راستای توسعه عدالت آموزشی و فرهنگی و با هدف مهارت‌افزایی کتابداران و اعضای کتابخانه‌های عمومی کشور، شبکه‌سازی بین کتابداران، اعضا و مربیان به منظور مولدسازی و فعالیت اجتماعی و اقتصادی، برگزار می‌شود. در این رویداد کلیدهای طلایی فنون تدریس، کسب‌وکار،  جذب مخاطب و چگونگی کسب درآمد از مهارت آموزش داده می‌شود.

برای شرکت در این رویداد شرکت‌کنندگان می‌بایست پس از تکمیل فرم ثبت نام در وب سایت رویداد مربی شو، ویدئویی سه دقیقه‌ای در معرفی خود و مهارت خود ارسال کنند. شرکت‌کنندگان در زمان تکمیل فرم چنانچه دارای صفحه مجازی با مخاطب بیش از ۵ هزار عضو هستند، لازم است نشانی صفحه و شرحی از توانمندی خود ارائه دهند. آثار ارسالی توسط اساتید متخصص هر حوزه بررسی می‌شود و پس از تأیید به مرحله بعد راه می‌یابد.

اولین رویداد بزرگ «مربی شو» برگزار می‌شود

در گام دوم، دوره‌های آموزشی مجازی رویداد با حضور اساتید و مربیان برجسته در اصول تربیت مربی، برگزار خواهد شد. دوره «طراحی دوره آموزشی از طریق هوش مصنوعی و کارگاه یادگیری تعاملی» با تدریس محمد نیرو؛ دوره «مهارت های ارتباطی» با تدریس سیدمحمد موسوی؛ دوره «طراحی و ساخت اعتبار و جایگاه شخصی» با تدریس مرتضی تسخیری؛ دوره «فن بیان و زبان بدن» با تدریس امید فدایی‌منش؛ دوره «روش‌های برنامه‌ریزی و رشد فردی» با تدریس زهرا نجاری؛ دوره «مدیریت شبکه‌های اجتماعی» با تدریس صادق نیکو؛ دوره «اصول خوش‌پوشی» با تدریس بهار غفارزاده و دوره «تصویربرداری و تدوین با تلفن همراه» با تدریس فاطمه انصاری، برگزار می‌شود.

در گام سوم و پس از گذراندن دوره‌های آموزشی، شرکت‌کنندگان ۳۰ روز فرصت دارند با استفاده از آموزش‌های دریافت شده، نسبت به طراحی طرح درسی مختصر (تا ۵۰۰ کلمه) و تهیه ویدئو از تدریس کارگاهی خود به مدت ۴۵ تا ۹۰ دقیقه اقدام کنند. سپس با تشکیل تیم داوران و مصاحبه با شرکت‌کنندگان، بررسی نهایی صورت گرفته و نفرات برتر معرفی می‌شوند. در ادامه تعدادی از شرکت‌کنندگان که مورد تأیید باشند، به عنوان مربی در پلتفرم هانیل انتخاب می‌شوند. گام نهایی، جشن امضای قرارداد تدریس و ایجاد حساب کاربری ویژه مربیان در هانیل خواهد بود.

علاقه‌مندان به شرکت در رویداد «مربی شو» می‌توانند تا سوم اسفندماه ۱۴۰۲ نسبت به ثبت نام در این رویداد اقدام کنند. نتایج داوری مرحله اول و اسامی افراد منتخب برای ارسال طرح درس و ویدئوی نمونه تدریس، تا ۲۱ اسفندماه از طریق پیامک اعلام خواهد شد. نتایج داوری ثانویه، ۱ اردیبهشت ماه و نهایتاً جشن رویداد «مربی شو»، مصاحبه جذب مربی هانیل و اعطای جوایز برگزیدگان، ۱۲ اردیبهشت ماه، طی مراسمی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، شرکت در این رویداد رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رویداد «مربی شو» و کانال بله با شناسه hanil_life مراجعه کنند. همچنین شماره تماس ۰۲۱۹۱۶۹۱۵۳۵ همه روزه از ۸ صبح تا ۱۹ عصر، برای پاسخگویی به سؤالات در دسترس است.

  •  

https://iranpl.ir/xsk2

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۲۴
مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی