اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

Golpayegan Public Library Office
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

این وبلاگ جهت معرفی و اطلاع رسانی فعالیت‎های اداره کتابخانه‎‎های عمومی شهرستان گلپایگان راه اندازی شده است.

بایگانی

آدرس

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، رئیس اداره و همکاران کتابخانه‌های عمومی با امام جمعه شهرستان گلپایگان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، میثم عظمتی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گلپایگان به همراه جمعی از کتابداران با حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی کرامتی امام جمعه گلپایگان دیدار و گفت و گو کردند.
در ابتدای این دیدار میثم عظمتی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گلپایگان ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های کتاب و کتابخوانی در سی و یکمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی با شعار «آینده  خواندنی است» ، گفت: تعداد 6 باب کتابخانه عمومی نهادی و یک کتابخانه مشارکتی  با 145 هزار نسخه کتاب و  6 هزار نفر عضو فعال در سطح شهرستان وجود دارد.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین کرامتی امام جمعه شهرستان ضمن گرامیداشت سالروز درگذشت مفسر بزرگ قرآن علامه طباطبایی و روز کتاب و کتابخوانی و کتابدار گفت: هفته کتاب را به همه علاقمندان و کتابداران تبریک می‌گویم و از زحمات و تلاش آنان در عرصه فرهنگ کتاب و کتابخوانی تشکر میکنم.
وی تصریح کرد: با توجه به فرمایشات رهبری درباره احیای فرهنگ کتابخوانی، ارزش یک جامعه به افراد کتابخوان آن جامعه بستگی دارد لذا امروزه کتابخوانی از مقوله های مهم فرهنگی کشور محسوب می شود.
امام جمعه گلپایگان بر وحدت و هم افزایی فعالان عرصه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در شهرستان تأکید کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۹/۱۲
مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی