اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

Golpayegan Public Library Office
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

این وبلاگ جهت معرفی و اطلاع رسانی فعالیت‎های اداره کتابخانه‎‎های عمومی شهرستان گلپایگان راه اندازی شده است.

بایگانی

آدرس

برگزاری یادواره شهدای کارمند شهرستان گلپایگان

چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۰۹:۰۲ ق.ظ

همزمان با هفته دولت یادواره شهدای کارمند شهرستان گلپایگان با حضور معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری اصفهان و مسئولین شهرستان به میزبانی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گلپایگان برگزار شد.

 

یادواره 22 شهید کارمند شهرستان گلپایگان در کتابخانه آیت الله محمدی (ره) با حضور محمدرضا جان نثاری، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری اصفهان و مسئولین شهرستان برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی، استانداری اصفهان ضمن تبریک هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهید رجایی زندگی ساده‌ای داشت، راه و منش و سیره این شهید بزرگوار باید برای مسئولین کشور الگو باشد.


وی تاکید کرد: مسئولین به مُرّ قانون عمل کنند و پست‌ها برای آنها طعمه نباشد و فکر نکنند با نشستن روی میز، هر گونه که باب میل خودشان است باید عمل کنند.
جان نثاری با اشاره به اینکه امام در زمان جنگ تحمیلی دفاع از کشور را اوجب واجبات می‌دانست، گفت: شهدای کارمند به فرمان رهبر زمان خود با وجود مشکلات فراوان و پشت پا زدن بر همه چیز لبیک گفتن و در راه دفاع از کشور جانشان را فدا کردند، و اکنون زمان اطاعت از امام خامنه‌ای است، بنابرابن وظیفه مسئولین کار و تلاش شبانه روزی، جهادی، رضایت و خدمت بی‌منت به مردم می‌باشد که این‌گونه می‌توان یاد شهدا را گرامی داشت.
وی با تاکید بر گرامیداشت یاد شهدا، گفت: به همین بسنده نکنیم، که سالی یک بار این یادواره برگزار شود، باید منش، راه، منطق شهدا معرفی شود و مسئولین با الگو گرفتن از شهدا، برای حل مشکلات مردم، تلاش کنند.
معاون سیاسی، عقیدتی استانداری اصفهان با اشاره به اربعین حسینی بیان داشت: اربعین حسینی، امروز به یک حرکت فرهنگی تبدیل شده و این از نشانه‌های ظهور حضرت مهدی (عج) می‌باشد و برخلاف تلاش دشمنان برای عدم برگزاری مراسم اربعین حسینی، این مراسم، هر سال با شکوه‌تر و منسجم‌تر از سال قبل، برگزار می‌شود و مسئولین باید برای هرچه بهتر برگزار شدن آن، اقدامات لازم را انجام بدهند.
جان نثاری با اشاره به اینکه چگونه یاد شهدا را گرامی بداریم، گفت: بی‌حاشیه و به فکر مردم باشیم و وقت خود را صرف کارها و حرف‌های بیهوده نکنیم، که برای دنیا و آخرت مردم خوب نیست و این همان گوش دادن به حرف رهبر و امام زمان خویش است.

درادامه این مراسم دکتر سیدمسعودخاتمی، نماینده شهرستان گلپایگان و خوانسار، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یادواره شهدای کارمند شهرستان ، خواستار پیگیری و اجرایی شدن مصوبات از مسئولین استانی شد.
در پایان مراسم از خانواده های شهدای کارمند تجلیل به عمل آمد.


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۲۲
مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی