اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

Golpayegan Public Library Office
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

این وبلاگ جهت معرفی و اطلاع رسانی فعالیت‎های اداره کتابخانه‎‎های عمومی شهرستان گلپایگان راه اندازی شده است.

بایگانی

آدرس

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اصفهان طی سفر به شهرستان گلپایگان و نشست با کتابداران غرب استان، با هدف بررسی مسائل و مشکلات کتابخانه‌های عمومی شهرستان گلپایگان با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، علی شاه‌نظری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان با محمدرضا عسگریان، فرماندار شهرستان گلپایگان دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اصفهان در این نشست ضمن تسلیت و تعزیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) و تشکر از همراهی و همکاری فرماندار از مجموعه کتابخانه‌های شهرستان به ارائه گزارشی از وضعیت کتابخانه‌های گلپایگان پرداخت و گفت: کتابخانه آیت ا... محمدی از کتابخانه‌های برتر کشور از نظر فضا و ساختمان است که سالن اجتماعات کتابخانه از نظر تهویه هوا مشکل دارد که پیگیر رفع این مشکل هستیم.
وی همچنین با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی به عنوان پایگاه‌های فرهنگی به تمام اقشار جامعه خدمات ارائه می‌دهند، تصریح کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی موجب تقویت فرهنگ جامعه خواهد شد و تاثیرات مثبت آن را در توسعه و رشد همه‌جانبه جامعه مشاهده خواهیم کرد.
امیر هلاکویی معاون امور کتابخانه‌ها و همکاری‌ها نیز در این نشست با اشاره به عدم وجود کتابخانه سیّار به عنوان پایگاه مؤثر در گسترش فرهنگ مهم کتابخوانی در شهرستان اظهار داشت: ایجاد کتابخانه‌های سیّار در مناطق روستایی و کم‌برخوردار می‌تواند نقش مهمی در گسترش فرهنگ کتابخوانی در روستاها ایفا کند.
همچنین در این نشست اعتبارات تملک دارایی، به‌روز رسانی منابع کتابخانه‌های شهرستان، پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه‌ها توسط شهرداری‌ها، انجمن خیرین کتابخانه‌ساز، حمایت از کتابخانه‌های مناطق محروم و ... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان گلپایگان نیز در این نشست ضمن تشکر از دید مثبت و توجه مجموعه کتابخانه‌ها به مسائل فرهنگی در راستای حمایت از کتابخانه‌های عمومی قول مساعدت و همکاری داد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۱۰
مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی