اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

Golpayegan Public Library Office
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

این وبلاگ جهت معرفی و اطلاع رسانی فعالیت‎های اداره کتابخانه‎‎های عمومی شهرستان گلپایگان راه اندازی شده است.

بایگانی

آدرس

ترویج امر کتاب و کتابخوانی با همدلی و همکاری

سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۱۸ ق.ظ

نشست صمیمی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با 30 نفر از کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های گلپایگان  خوانسار، فریدن، فریدونشهر، بویین‌ومیاندشت و چادگان در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی آیت ا... محمدی گلپایگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، علی شاه‌نظری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان طی نشست صمیمی به منظور برقراری ارتباط مؤثر جهت افزایش کیفیت خدمات کتابخانه‌ای و بررسی مشکلات موجود، با کتابداران شهرستان‌های غرب استان دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل در این نشست، ضمن تسلیت و تعزیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) و همچنین خیرمقدم به کتابداران و تشکر از تلاش تمامی همکاران در عرصه کتاب و کتابخوانی، هدف از برگزاری نشست را بررسی مهم‌ترین مسائل کتابخانه‌ها دانست و بر تشکیل جلسات هم‌اندیشی تأکید کرد.
وی با بیان اینکه برگزاری این نشست‌ و دیدارها موجب همدلی و همراهی است، افزود: ایجاد فضای گفتگو برای بیان مشکلات، دغدغده‌ها، نظرات و پیشنهادها گره‌گشای بسیاری از مسائل کنونی کتابخانه‌های استان است.
شاه‌نظری با اشاره به بازدید از کتابخانه‌های عمومی استان طی ۴ ماه گذشته و نشست‌ با فرمانداران و مسئولین شهرستانی گفت: مشکلات و مسائل کتابخانه‌های عمومی شهرستان بررسی و پیگیری شده است؛ برای رفع موانع موجود و بهبود شرایط و حمایت از کتابخانه‌ها و همکاران هر کاری که لازم است انجام می دهیم.
وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با همدلی و همراهی همه‌ همکاران در راستای ترویج امر کتاب و کتابخوانی گام برداریم و به نتایج مطلوبی دست یابیم.
جلسه با پرسش و پاسخ در خصوص مسائل و مشکلات کتابخانه‌های عمومی ادامه یافت و کتابداران حاضر سوالات، دغدغه‌ها، مشکلات و مسائل خود را مطرح کردند.
امیر هلاکویی معاون امور کتابخانه‌ها و همکاری‌ها نیز در این نشست به ارائه گزارشی از عملکرد کتابخانه‌های شهرستان‌های حاضر در نشست درباره فعالیت‌های فرهنگی به ویژه دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، شاخص‌های سرانه عضویت، امانت و منابع پرداخت و به سوالات مطرح شده همکاران پاسخ داد.




 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۱۰
مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی