اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

Golpayegan Public Library Office
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

این وبلاگ جهت معرفی و اطلاع رسانی فعالیت‎های اداره کتابخانه‎‎های عمومی شهرستان گلپایگان راه اندازی شده است.

بایگانی

آدرس

 سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی در راستای برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، افزایش همکاری‌های فرهنگی و استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با باقر عبیری، رئیس آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار میثم عظمتی، سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گلپایگان ضمن تبریک دهه کرامت به ارائه گزارشی از وضعیت کتابخانه‌های عمومی در سطح شهرستان پرداخت.
وی همچنین با تشکر از همکاری خوب اداره آموزش و پرورش با اداره کتابخانه‌ها در برگزاری برنامه‌های فرهنگی، آمادگی خود را برای انجام برنامه‌های مشترک فرهنگی اعلام کرد.
عظمتی ضمن قدردانی از تلاش‌های این نهاد در ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه، گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
وی افزود: این جشنواره علاوه بر ترویج سیره و فرهنگ رضوی سبب آشنایی بیشتر کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها با سبک زندگی رضوی می‌شود که این مهم نیز در راستای هدف نهایی نهاد مبنی بر ترویج فرهنگ کتابخوانی از طریق مسابقه کتابخوانی انجام می شود.

باقر عبیری، رئیس آموزش و پرورش گلپایگان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از مجموعه کتابخانه های عمومی در ارائه خدمات مطلوب کتابخانه‌ای به دانش آموزان سراسر شهرستان، گفت: با توجه به ماهیت فرهنگی هر دو مجموعه آمادگی انجام برنامه‌های مشترک فرهنگی را داریم و از همسویی و همکاری هر دو دستگاه در جهت ترویج فرهنگ مطالعه در بین اقشار مختلف مردم به خصوص دانش آموزان استقبال می کنیم.
در این جلسه همچنین نحوه مشارکت گسترده و ثبت‌نام دانش‌آموزان و معلمان و راهکارهای تشویقی شرکت در جشنواره مسابقه کتابخوانی رضوی، برنامه‌ریزی برای تقدیر از برگزیدگان دانش‌آموزی، معرفی هر چه بیشتر این مسابقه در قرارگاهای دانش آموزی شهرستان و ارائه منابع و فرم‌های مشارکت در جشنواره بررسی شد.
گفتنی است، در این دیدار امکان همکاری‌های مشترک ادارات آموزش و پرورش و کتابخانه های عمومی در راستای اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی و ترویج کتابخوانی در بین مدارس مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد جهت هم افزایی و استفاده از ظرفیت ادارات فرهنگی برنامه‌های مشترک و ترویج کتابخوانی برنامه ریزی و اجرا شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۱۷
مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی