اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

Golpayegan Public Library Office
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

این وبلاگ جهت معرفی و اطلاع رسانی فعالیت‎های اداره کتابخانه‎‎های عمومی شهرستان گلپایگان راه اندازی شده است.

بایگانی

آدرس

مراسم جشن ویژه نوروز1402

يكشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۱، ۰۸:۰۸ ق.ظ

همزمان با روزهای پایانی سال و در آستانه سال نو و رویش بهار 1402، در راستای ایجاد انگیزه در کودکان و جذب مخاطب فعال در کتابخانه‌ها و با هدف آشنایی کودکان با سنت‌های نوروز، ویژه برنامه نوروزی با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان، مهد کودک ماهان و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گلپایگان و با حضور مهدی سرلک، معاونت فرمانداری شهرستان؛ میثم عظمتی، سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، نرگس نامداری، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان و جمعی از کودکان و خانواده‌هایشان در سالن همایش اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان برگزار و آیین باستانی نوروز با زبان کودکانه گرامی داشته شد .

در این جشن کودکان ضمن اجرای سرود و تئاتر، با خواندن دعای تحویل سال در کنار سفره‌ هفت‌سین، مراسم نمادین آغاز سال نو را برگزار نمودند.
در ادامه قصه‌گویی نوروز توسط نرگس نامداری مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان انجام شد. در پایان نیز میثم عظمتی، سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گلپایگان گزارشی یک ساله از فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌های شهرستان ارائه داد. حسن ختام جلسه هم با صحبت‌های مهدی سرلک معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گلپایگان، در مورد اهمیت به روزرسانی اطلاعات و سرعت بالای انتقال اطلاعات در عصر حاضر صحبت کردند و جایگاه کتابخانه‌های عمومی را در رشد فرهنگی جامعهبه ویژه کودکان و نوجوانان یادآور شدند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۲۸
مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی