اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

Golpayegan Public Library Office
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

این وبلاگ جهت معرفی و اطلاع رسانی فعالیت‎های اداره کتابخانه‎‎های عمومی شهرستان گلپایگان راه اندازی شده است.

بایگانی

آدرس

 

در بازدید سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گلپایگان از ایستگاه مطالعه کلینیک تخصصی بیمارستان امام حسین (ع) میزان استقبال و نقاط ضعف و و قوت این ایستگاه مورد بررسی قرار گرفت .

در این بازدید و گفت‌و‌گو با  احسان عبیری رئیس بیمارستان  مشکلات و فرصت های این ایستگاه مورد بررسی قرار گرفت. احسان عبیری از استقبال مادران خانه دار و کودکانی که به کلینیک مراجعه می کنند خبر داد و همچنین از کمبود منابع این ایستگاه و صحبت کرد و بیان کرد استقبال از این ایستگاه بیشتر به کتاب های پزشکی و حوزه سلامت و کتابهای کودک می باشد.

در ادامه میثم عظمتی سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که در جامعه اسلامی ، کتابخوانی باید همگانی و فراگیر شود، افزود :  این امکان با ایجاد و غنی سازی منابع ایستگاه مطالعه کتاب در کلینیک تخصصی بیمارستان فراهم شده است که مراجعین با توجه به مدت انتظار جهت ویزیت توسط پزشکان معالج و یا مدت زمان بستری می توانند اوقات خود را با خواندن کتابهای در دسترس پر نموده  و با خواندن هر کتاب دریچه ای تازه بر دنیای اطراف باز نمایند و موجب پیشرفت و ارتقاء علمی و فرهنگی جامعه گردد. امید است با اقدامات مشابه سرانه کتابخوانی در کشور عزیزمان به حد منطقی و مطلوبی برسد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۴
مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی