اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

Golpayegan Public Library Office
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

این وبلاگ جهت معرفی و اطلاع رسانی فعالیت‎های اداره کتابخانه‎‎های عمومی شهرستان گلپایگان راه اندازی شده است.

بایگانی

آدرس

پس از پایان رقابت‌های استانی دومین دوسالانه قصه‌گویی «نهال امید» رقابت برگزیدگان  این مرحله با اجرای قصه گویی در مقابل داوران منطقه‌ای از ۲۳ آذر الی ۴ دی در ۸ استان کشور برگزار می شود.

بر این اساس ۲۲ و ۲۳ آذرماه برگزیدگان استان های تهران، سمنان، قم، ‌البرز و قزوین به میزبانی استان تهران و استان های مازندران، گلستان و گیلان به میزبانی استان مازندران به رقابت می پردازند.

۲۷ و ۲۸ آذرماه نیز برگزیدگان استان های کرمان، هرمزگان، فارس و بوشهر به میزبانی استان کرمان و استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان به میزبانی استان آذربایجان شرقی در مقابل داوران به قصه گویی می پردازند.

۲۹ و ۳۰ آذرماه نیز منتخبان قصه گویی استان های همدان، کردستان، کرمانشاه و ایلام به میزبانی استان همدان و همچنین استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان و کهکیلویه و بویراحمد به میزبانی استان خوزستان خود را در معرض داوری قرار می دهند.

در نهایت ۳ و ۴ دی ماه مراسم داوری منتخبان قصه گویی استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان به میزبانی خراسان رضوی و همچنین استان های یزد، اصفهان، مرکزی به میزبانی استان یزد برگزار می شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه برگزیدگان مرحله استانی بخش دیجیتال می توانند از ۲۰ الی ۳۰ آذر با مراجعه به سایت www.samakpl.ir آثار خود را به صورت مجازی ارسال کنند.

همچنین از ۱۲ نفر برتر این مرحله در سطح منطقه با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی ۱۰ میلیون ریالی تقدیر خواهد شد. ۵ دی ماه نیز زمان اعلام نتایج به همراه مستندات و معرفی ۱۲ نفر برگزیده به دبیرخانه مرکزی خواهد بود.

گفتنی است دومین دوسالانه قصه گویی با عنوان «نهال امید» که از تاریخ ۱ مرداد ۱۴۰۱ آغاز شد، پس از یک دوره تمدید، ۲۰ شهریورماه به پایان رسید و آثار ارسال شده در آبان ماه به صورت استانی در معرض داوری قرار گرفت.

این جشنواره با همت همکاران تلاش گر و کتابداران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با هدف ترویج سنت قصه گویی، گسترش خدمات جنبی کتابخانه‌ها و ایجاد انگیزه مطالعه برگزار شد.

این دوسالانه با شعار «قصه خوب؛ نسل خوب» آغاز به کار کرد و موضوعاتی چون «مسائل روز جامعه»، «موضوعات آزاد»، «سبک زندگی ایرانی اسلامی»، «شعار سال؛ تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» (موضوع ویژه) به عنوان موضوعات محوری درنظر گرفته شدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۲۱
مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی