اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

Golpayegan Public Library Office
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

این وبلاگ جهت معرفی و اطلاع رسانی فعالیت‎های اداره کتابخانه‎‎های عمومی شهرستان گلپایگان راه اندازی شده است.

بایگانی

آدرس

دیدار با امام جمعه شهرستان گلپایگان

پنجشنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۴ ق.ظ

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان در حاشیه سفر به شهرستان گلپایگان  به منظور بررسی وضعیت کتابخانه‌های عمومی و روند پیشبرد برنامه‌های توسعه فرهنگ کتابخوانی با امام جمعه گلپایگان دیدار و گفتگو کرد.
سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی کرامتی، امام جمعه شهرستان گلپایگان گفت: رسالت کتابخانه‌های عمومی ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه است. برای دستیابی به این مهم، کتابخانه‌های عمومی نیازمند همکاری و همیاری تمام ارگان ها، ادارات و نهادها هستند. برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان، در تمام زمینه ها، همکاری و همیاری تمام مسئولان نیاز است.
حجت الاسلام والمسلمین معتمدی با تاکید بر تاثیر امام جمعه در مدیریت فرهنگی شهرستان گفت: رهنمودهای ائمه محترم جمعه در ترویج فرهنگ کتابخوانی، تاثیر بسزایی دارد. با توجه به اهمیت کتابخوانی در ارتقای فرهنگ عمومی، خواستار حمایت همه جانبه شما از کتابخانه های عمومی هستیم.
در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان، گفت: کتاب موجب ارتقای معرفت انسانی و رشد سطح فرهنگی جامعه می شود. کتابداران به عنوان قشر فرهنگی در زمینه ایجاد علاقه مردم به کتاب و راهنمایی آن ها به سوی کتاب های ارزشمند، نقش اساسی دارند.
امام جمعه گلپایگان توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به موضوع کتاب و کتابخوانی را مورد اشاره قرار داد و افزود: با وجود شبکه ها و فضاهای مجازی هیچ چیز جای کتاب و انس با کتاب را نمی گیرد و کتابخانه ‌ها مرکزی مهم برای گسترش و ارتقاء علم و دانش هستند و می توانند آگاهی‌های جامعه را رشد دهند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۱۰
مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی