اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

Golpayegan Public Library Office
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

این وبلاگ جهت معرفی و اطلاع رسانی فعالیت‎های اداره کتابخانه‎‎های عمومی شهرستان گلپایگان راه اندازی شده است.

بایگانی

آدرس

همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طرح درخت‌یاری در کتابخانه شهدای گلشهر شهرستان گلپایگان اجرا شد. 

در آستانه فرارسیدن سال جدید و فصل بهار، با هدف توسعه فضای سبز و ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست، مراسم ویژه روز درختکاری با حضور مسئولان گلشهر با غرس نهال و اجرای برنامه‌های فرهنگی در محوطه کتابخانه عمومی شهدای گلشهر شهرستان گلپایگان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علیرضا احمدی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گلپایگان گفت: درختکاری علاوه بر زیبا و پاکیزه کردن محیط زندگی از عوامل جذب مخاطب محسوب می‌شود، به همین منظور و با هدف گسترش فضای سبز در محوطه کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهال غرس می شود.

در ادامه علی نیکبخت، شهردار گلشهر اظهار بیان کرد: این مراسم در اصل ترویج فرهنگ درختکاری و حفاظت از محیط زیست است که مسئولان و همه مردم باید با الگو گرفتن از رهبر کبیر انقلاب که این امر را بسیار مهم می دانند، فرهنگ ایرانی اسلامی را ترویج دهند.

شمس‌الله فیاضی، رئیس شورای اسلامی گلشهر در سخنان کوتاهی به اهمیت و لزوم رسیدگی به فضاهای سبز پرداخت.

وی ضمن اشاره به اهمیت روز درختکاری گفت: روز درختکاری نماد اُنس انسان با طبیعت و فرصت دوباره برای تأمل و درنگ در زیبایی‌های بی‌بدیل نظام آفرینش است و فرصت مغتنمی است تا با کاشت درخت، این نماد زیبا و باشکوه طبیعت، قدمی برای حفظ محیط زیست برداشته و آن را احیا کنیم.

حجت الاسلام محمود حسینی، امام جماعت گلشهر در این مراسم خواستار تلاش بیشتر همگان برای حفظ و نگهداری فضای سبز شد و گفت: روز درختکاری فرصت مناسبی برای توسعه فضای سبز است. گرامیداشت منابع طبیعی نباید به یک روز و یک هفته خلاصه شود و باید برای حفظ و نگهداری از این سرمایه‌های خدادادی در تمامی طول سال تلاش کرد.

در حاشیه این مراسم از برگزیدگان دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و همچنین مسابقات فرهنگی که به صورت مجازی توسط کتابخانه عمومی شهدای گلشهر برگزار شده بود، تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، بازدید از کتابخانه و معرفی خدمات کتابخانه از دیگر برنامه‌های روز درختکاری در کتابخانه عمومی شهدای گلشهر شهرستان گلپایگان بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۱۸
مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی