اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

Golpayegan Public Library Office
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

این وبلاگ جهت معرفی و اطلاع رسانی فعالیت‎های اداره کتابخانه‎‎های عمومی شهرستان گلپایگان راه اندازی شده است.

بایگانی

آدرس

نشست ویژه کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۱۰ ق.ظ

جهت شرکت در نشست از اینجا وارد شوید:  شرکت در نشست    برای مشاهده گزارش برنامه به ادامه مطلب بروید.  

به همت کتابخانه عمومی آیت‌الله محمدی گلپایگانی (ره)، به مناسبت روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی، نشست مجازی «چگونگی تحقق اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی» با حضور منوچهر عظمتی، مسئول مرکز رشد و کارآفرینی گلپایگان از طریق  پلتفرم اسکای روم برگزار شد.

منوچهر عظمتی، مسئول مرکز رشد و کارآفرینی شهرستان در این نشست با اشاره به اهمیت بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای برون رفت از مشکلات اقتصادی، گفت: بهترین نقشه راه در این عرصه اقتصاد مقاومتی است. از سال ۸۹ تاکنون شعار هر سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام می شود، همگی بر اصل اقتصاد استوار است و به راه حل‌های رونق اقتصاد و تولید و در نهایت پیشرفت کشور تاکید دارد. همچنین در بیانیه گام دوم انقلاب نیز به این موضوع پراهمیت پرداخته شده است.

وی در ادامه افزود: سیاست اقتصاد مقاومتی که از سال ۹۲ به فرمان مقام معظم رهبری در دستور کار قرار گرفت، سیاستی است که اگر به‌درستی انجام شود به بهترین نحو می‌تواند اقتصاد را از این عقب‌ماندگی نجات دهد. اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است درون‌زا، برون‌نگر، عدالت پایه، مردم‌محور و دانش‌بنیان که نسبت به تهدیدها، تغییرات و مخاطرات مقاوم بوده و نه تنها از جریان‌های ناخواسته و منفی کمترین اثر را می‌پذیرد، بلکه می‌تواند به جریان‌سازی مثبت و مطابق با منافع ملی بیانجامد.

عظمتی تصریح کرد: مقوله دیگری که در زمینه اقتصاد مقاومتی مطرح می‌شود، کارآفرینی است. رهبر انقلاب و تمامی متخصصان این حوزه، اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی را دو اصل به هم پیوسته می‌دانند.

عظمتی اظهار داشت: هدف اقتصاد مقاومتی، بازسازی و احیای اقتصاد و تلاش هر چه بیشتر برای  رسیدن به خودکفایی است که این مهم تنها با توجه هر چه بیشتر به ظرفیت‌های داخلی و رونق کارآفرینی به منظور توسعه تولید داخلی و اشتغال محقق می شود. در دوره‌ای که دشمنان کشورمان به روش‌های مختلف از جمله با اعمال تحریم به دنبال این هستند که ما را فلج کنند و به اهداف شوم خود برسند، اقتصاد مقاومتی مانند سدی عظیم است که می تواند خنثی کننده بسیاری از دسیسه ها و توطئه‌ها باشد.

در ادامه این نشست نشریه مالی و اقتصادی خانواده با عنوان «معیشت» توسط فرشته غفاری، کتابدار و کتاب «اقتصاد مقاومتی سکوی پیشرفت و عدالت» توسط محمدحسن منتظری، عضو فعال کتابخانه معرفی شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۹
مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی