اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

Golpayegan Public Library Office
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

این وبلاگ جهت معرفی و اطلاع رسانی فعالیت‎های اداره کتابخانه‎‎های عمومی شهرستان گلپایگان راه اندازی شده است.

بایگانی

آدرس

جهت نمایش گزارش برنامه به ادامه مطلب بروید:   

آیین اختتامیه شهرستانی دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، کتابداران، اصحاب قلم و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در بستر فضای مجازی اسکای روم برگزار شد.
علیرضا احمدی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان در این مراسم به ارائه گزارشی از برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی پرداخت و اظهار داشت: دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف اشاعه فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتابخوانی، مطالعه کتب مرتبط با سیره ائمه اطهار (ع) به ویژه امام رضا (ع)، شناسایی و معرفی آثار فاخر مرتبط با فرهنگ اهل بیت(ع) با معرفی دوازده عنوان کتاب برای سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در بستر فضای مجازی و در سطح ملی برگزار شد.
احمدی ادامه داد: در شهرستان گلپایگان دهمین دوره این جشنواره با مشارکت گسترده سازمان‌ها و مراکز فرهنگی در بخش فردی و خانوادگی  و در قالب‌های نقاشی، پویش کتابخوان، داستان ‌نویسی ، چهار گزینه‌ای و فعالیت گروهی برگزار شد.
وی تصریح کرد: دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان با مشارکت بیش از 3 هزار نفر و معرفی 13 برگزیده شهرستانی به اتمام رسید.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تأکید کرد: تمامی این تلاش‌ها برای ارتقای کتابخوانی و ترویج هر چه بیشتر فرهنگ منور رضوی را مرهون زحمات کتابداران فهیم شهرستان هستیم. امید است این جشنواره در سال‌های آتی هم با شکوه هر چه تمام در شهرستان تداوم یابد.
در ادامه، برگزیدگان شهرستانی دهمین دوره این جشنواره معرفی و تقدیر شدند.
در حاشیه این مراسم از پنج نفر از برگزیدگان مسابقه «کتاب و سلامتی»که با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان در آذرماه برگزار شد، نیز تقدیر به عمل آمد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۰
مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی