اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

Golpayegan Public Library Office
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

این وبلاگ جهت معرفی و اطلاع رسانی فعالیت‎های اداره کتابخانه‎‎های عمومی شهرستان گلپایگان راه اندازی شده است.

بایگانی

آدرس

به مناسبت گرامیداشت روز پرستار ویژه برنامه «یلدای همدلی» با حضور تعدادی از پرستاران شهرستان گلپایگان برگزار شد.

در ابتدای مراسم علیرضا احمدی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان با تبریک ولادت سراسر سعادت پرستار دشت کربلا، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) و روز پرستار به منادیان سلامت و انسانیت، بیان کرد: امروز روز پرستارانی است که با  عشق و ایمان در طول تاریخ و مخصوصا در طول یک سال گذشته و با همه‌گیری بیماری کرونا در جبهه جهاد سلامت، نگهبانان صدیق وجود ارزشمند ملت بزرگ ایران شدند و بیش از همیشه درخشیدند.

وی ادامه داد: امروز به پاس تلاش پرستاران و کادر درمان که با مجاهدت نقش‌آفرینی کردند و شهدای گرانقدری نیز در این عرصه جاودانه شدند و به کاروان «عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» پیوستند، مراسم ویژه گرامیداشت این عزیزان به صورت مجازی در شهرستان برگزار می شود.

در ادامه این برنامه کبری جابری، مدیر پرستاری بیمارستان امام حسین (ع) ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: در سال جاری، با تجربه خطیر و بسیار سخت همه‌گیر شدن بیماری مهلک کرونا که گریبان گیر جوامع بشری و کشورمان شده، نقش بسیار حساس، بزرگ و ایثارگرانه پرستاران بیش از پیش برای جامعه روشن و برجسته شد.

جابر تصریح کرد:  اقدامات این قشر عزیز تداعی کننده تلاش‌های ارزشمند و جانفشانی پرستاران و اعضای جامعه پزشکی به‌ویژه در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: امروز پایداری، ایثار و مقاومت کم‌نظیر پرستاران در این شرایط حساس، تا آنجا پیش رفته که برخی از این عزیزان جان خود را برای سلامت و آسایش هموطنان خود، نثار کرده و به درجه شهادت نائل شدند.
در ادامه فاطمه جمالی، سرپرستار بخش اورژانس بیمارستان نیز با بیان نقش پررنگ بخش اورژانس در خدمت دهی به آحاد جامعه خواستار  پرهیز از دورهمی‌های شب یلدا شد.

وی با بیان اینکه مردم نقش کلیدی در کنترل  بیماری کرونا دارند، گفت: امیدواریم با رعایت بیش از پیش شیوه نامه‌های بهداشتی این بیماری را در کشور کاهش دهیم.

در پایان کتایون مصطفایی، از پرستاران بیمارستان امام حسین (ع) اظهار داشت: شیوع این بیماری بحران بزرگی را برای مردم در سراسر جهان به وجود آورد که در ایران نیز با این اتفاق روبه رو هستیم و یکی از اقشاری که بیشترین آسیب را متحمل شدند کادر درمان و پرستاران هستند.

گفتنی است، در پایان نشست نیز ویژه برنامه تجلیل و تقدیر از نمایندگان مدافعان سلامت شهرستان برگزار شد.

 




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۳
مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی