اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

Golpayegan Public Library Office
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

این وبلاگ جهت معرفی و اطلاع رسانی فعالیت‎های اداره کتابخانه‎‎های عمومی شهرستان گلپایگان راه اندازی شده است.

بایگانی

آدرس

زنگ افتتاح جام باشگاههای کتابخوانی و دوشنبه های کتاب شهرستان گلپایگان در روز جهانی کودک نواخته شد.

این طرح فرهنگی با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی، کودکان مهد کودک و پیش دبستانی و مربیان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلپایگان با به صدا درآمدن زنگ نمادین به اجرا درآمد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان در این آیین با اشاره به اینکه طرح باشگاه کتابخوانی از سلسله برنامه های وزارت ارشاد است، گفت: این طرح با هدف ترویج بیشتر کتابخوانی میان کودکان و نوجوانان در گروه های سنی مختلف اجرا می شود.
سعید ضابطی افزود: مربیان و معلمان باید کودکان را در تیم های 10 الی 12 نفره ثبت نام و پس از معرفی اداره ارشاد و ثبت مشخصات گروه در پایگاه اینترنتی www.bookpromotion.ir، به کتابفروشی الغدیر گلپایگان برای دریافت کتاب مورد نظر هدایت کنند.
ضابطی خاطرنشان کرد: بعد از مطالعه کتابها بین اعضای گروه ها، بازخورد مطالب خوانده شده و دیدگاه کودکان و نوجوانان به صورت خلاصه نویسی شده به دبیرخانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق پایگاه اینترنتی یاد شده ارسال می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۹
مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی