اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

Golpayegan Public Library Office
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

این وبلاگ جهت معرفی و اطلاع رسانی فعالیت‎های اداره کتابخانه‎‎های عمومی شهرستان گلپایگان راه اندازی شده است.

بایگانی

آدرس

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه‌‎های عمومی گلپایگان، مرحله دوم دوره آموزشی خدمات کتابخانه‎های عمومی برای کودکان و نوجوانان برای شهرستان‎های غرب استان اصفهان با حضور کتابداران شهرستان‎های گلپایگان، فریدن، چادگان، خوانسار، بویین و میاندشت و فریدونشهر برگزار گردید.

 این دوره در راستای دانش‌افزایی و تقویت بنیه‌ی علمی و تخصصی کتابداران و بهره مندی بیشتر اعضای کودک از خدمات کتابخانه‎های عمومی، ویژه کتابداران در روز بیست و یکم مرداد ماه در شهرستان گلپایگان برگزار گردید.

این دوره آموزشی طی یک روز با حضور دکتر میترا پشوتنی زاده عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان، برای 20 نفر از کتابداران علاقهمند به صورت کارگاه آموزشی برگزار گردید؛ تا با کسب مهارت های لازم در این خصوص بتوانند در کتابخانههای عمومی خدمات پربارتری را به کودکان و نوجوانان ارائه دهند و در راستای نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی از دوران کودکی و جذب کودک به کتابخانه عمومی، گامهای موثرتری بردارند.

راه‎های تشویق کودک جهت حضور در کتابخانههای عمومی، چگونگی ایجاد احساس نیاز به کتابخانه در کودکان و طراحی فضاهای مناسب جهت بخش کودک و نوجوان، معرفی کتب برتر در جشنوارههای کتاب کودک و معیارهای ارزیابی کتابهای اررزشمند کودک و ... از مباحثی بود که در کارگاه آموزشی مطرح گردید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۲
مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی