اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

Golpayegan Public Library Office
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

این وبلاگ جهت معرفی و اطلاع رسانی فعالیت‎های اداره کتابخانه‎‎های عمومی شهرستان گلپایگان راه اندازی شده است.

بایگانی

آدرس

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه‌‎های عمومی گلپایگان، در روز پنجشنبه 17 اسفندماه 1396 مصادف با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی و در شب میلاد با سر سعادت سرور زنان عالم حضرت زهرا (س) در محل کتابخانه آیت الله محمدی گلپایگان شهرستان گلپایگان برنامه کتابخانه گردی برگزار گردید.

علیرضا احمدی، رئیس اداره شهرستان گلپایگان از برگزاری طرح ملی کتابخانه گردی همزمان با سراسر کشور در کتابخانه آیت اله محمدی گلپایگان به همراه برنامه‎های فرهنگی و جذاب از  ساعت 8 صبح الی 6 بعدظهر خبر داد. در این روز ویژه، برنامههای بسیاری در قالب نشستهای قصه گویی برای کودکان، کارگاه های آموزشی و کتابخوانی و آموزش قصه گویی، مسابقات فرهنگی شامل نقاشی و معرفی کتاب و نشست کتابخوان و رونمایی از کتاب و ... با حضور مسئولین شهرستانی از جمله شهرداران و روسای شورای شهر شهرهای گلپایگان گوگد و گلشهر ، مسئولین ادارات و روسای دانشگاه‎های شهرستان، هنرمندان، نویسندگان، اساتید دانشگاه و اعضای خانواده ها و همچنین با حضور امیر هلاکویی، مدیرکل محترم کتابخانه‌های عمومی استان در کتابخانه آیت الله برگزار گردید.  در این برنامه‎ها خدمات کتابخانه های عمومی به عنوان یک دانشگاه عمومی برای همه اقشار جامعه به حاضرین معرفی گردید.

 حضور خانواده‎ها به همراه فرزندان در این روز فضای کتابخانه را بسیار با نشاط و پر از هیاهو کرد. قصه گویی، اجرای نمایش، مسابقه نقاشی و سرودخوانی برای کودکان اجرا گردید. نشست ها و کارگروه های مختلفی جهت معرفی کتاب و جایگاه کتابخانه‎ها و همچنین اهمیت مادران برای نهادینه کردن مطالعه کتاب در کتابخانه برگزار گردید. پیام های مسئولین شهر به صورت مکتوب در این روز بر روی تابلوی یادبود کتابخانه گردی، ثبت گردید.

همچنین در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاه صنایع دستی در محل کتابخانه برگزار گردید و هنرمندان ضمن حضور در کتابخانه آثار  خود را ارائه نمودند.

در  بخشی از این مراسم کتاب نویسندگان گلپایگان معرفی و از آن‎ها تقدیر به عمل آمد. کتاب "یک سبد گل سرخ" نوشته ابولقاسم طالبی، کتاب "سنگ نگاره‌های گلپایگان گذرگاه تاریخ" نوشته محسن جمالی، کتابهای "کمی تا آخر دنیا ..." و "عطر دفاع" نوشته محمد رضا آقا محمدی، کتاب "وعده گاه سبز" نوشته سمیرا تهوری، و همچنین کتاب "هفده ستاره درخشان" نوشته سید عطا اله عبدالمنافی در این مراسم شایسته تقدیر شدند و از آنها قدردانی گردید.

در انتها نیز از کتابداران شهرستان از زحمات یک ساله در عرصه کتاب و کتابخوانی و به یمن شب میلاد حضرت زهرا (س) تقدیر به عمل آمد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۹
مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی