اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

Golpayegan Public Library Office
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

این وبلاگ جهت معرفی و اطلاع رسانی فعالیت‎های اداره کتابخانه‎‎های عمومی شهرستان گلپایگان راه اندازی شده است.

بایگانی

آدرس

معرفی کتاب لحظه‎های انقلاب

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۱۲ ق.ظ

Related image

...خمینی چه کرده خدا؟ لباسی که 50 سال منفور بوده و هر که تنش بوده یا مسجد بوده یا سر قبر آقا بودهیا روضه می خوانده و تو وقتی توی فرودگاه می دیدی که چطور قرآن را بالا گرفته و سر عمامه پیچیده را تا کمر خم می کرده تا شاه از زیرش رد شود و برود سوئیس برای تعطیلات زمستانی... و چطور با عمامه بزرگش خم می شده و دست شاه را می بوسیده و در کنارش توی ضریح امام رضا می ایستاده و زیارت نامه می خوانده و اینجا و آنجا وعظ می کرده و شاه را دعا می کرده و سال تا سال هم حتی در یکی از خیابان های تهران چشمت به قد و قواره و عمامه و عبایش نمی خورده، حالا به هر طرف که بپیچی عمامه می بینی.... این خمینی کیست؟


کتاب لحظه های انقلاب به شکل گزارش نویسی است و به معنای واقعی تلفیقی از روایت و قصه نویسی دارد و نکته قوی که در این کتاب مشاهده می شود نزدیک بودن به واقعیات است.
این کتاب مستند گونه ای است از لحظه های اسطوره ای انقلاب مردم ایران که نویسنده با تمام کوشت و خون و عصب خود شخصا آزموده است.
نویسنده سعی کرده با حفظ امانت و صداقت، تا آنجا که خود ناظر عینی حوادث بوده وقایع انقلاب را نقل کند.
این کتاب همه انقلاب نیست و پیش از 17 شهریور و تا انتصاب بازرگان ادامه دارد و تصویرسازیی زیبایی دارد که ما را به آن روزگار می برد.

ناشر کتاب : دفتر نشر معارف
نوع جلدجلد نرم
قطعرقعی
سال نشر1394
http://iranpl.ir/news/8791/
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۲
مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی