اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

Golpayegan Public Library Office
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

این وبلاگ جهت معرفی و اطلاع رسانی فعالیت‎های اداره کتابخانه‎‎های عمومی شهرستان گلپایگان راه اندازی شده است.

بایگانی

آدرس

رییس اداره کتابخانه‎های عمومی شهرستان گلپایگان از برگزاری نشست کتابخوان دفاع مقدس و نهضت عاشورا در شهرستان گلپایگان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه‌ های عمومی شهرستان گلپایگان، به پاس گرامی داشت هفته دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در روز تشییع پیکر شهید , همچنین در ماه محرم، نشست کتابخوان دفاع مقدس و نهضت عاشورا در شهرستان گلپایگان برگزار گردید. علیرضا احمدی بیان کرد، در ششمین روز از ماه محرم و در آستانه تاسوعا و عاشورای اباعبدالله الحسین علیه السلام نشست کتابخوانی با حضور آزاده اهل قلم و سرافراز شهرستان گلپایگان  جناب حاج محمدرضا آقا محمدی و جمعی از اساتید دانشگاه، خانواده‏ های محترم شهدا، مسئولین شهرستان، کتابداران و اعضای کتابخانه های این شهرستان خبر داد.

احمدی افزود در این جلسه با شکوه و معنوی کتابهایی با موضوع دفاع مقدس معرفی گردید و از کتاب کمی تا آخر دنیا و عطر دفاع به قلم آقامحمدی رو نمایی گردید.

کتاب کمی تا آخر دنیا و عطر دفاع نوشته آقای محمدرضا آقا محمدی معرفی گردید. «کمی تا آخر دنیا... »شرح حال نویسنده از کودکی تا حضور در جبهه و خاطرات اسارت این آزاده سرافراز می باشد. همچنین « عطر دفاع » از دیگر نوشته های این آزاده بزرگوار به بررسی جنگ تحمیلی و مناطق عملیاتی و مشخصات عملیات های زمان جنگ تحمیلی پرداخته است. آقای آقامحمدی از خاطرات نوشته شده در «کمی تا آخر دنیا...» برای حاضرین در جلسه را بازگو کردند .همچنین در ادامه کتاب های زیر با موضوع دفاع مقدس معرفی گردید.

"من زنده ام نوشته " نوشته معصومه آباد توسط خانم جلالی نوشته از فرمانداری شهرستان ؛

"سرباز سال های ابری" نوشته عبدالحسین بنادری توسط خانم صحت از خانواده های محترم شهدای گلپایگان؛

"خاک نرم کوشک" نوشته سعید عاکف توسط استاد توکل فر از اساتید دانشگاه؛

کتاب "تپه جاویدی و راز اشلو " نوشته اکبر صحرایی توسط آقای طاهری نیا از اعضای کتابخانه شهدای گلپایگان؛

همچنین در پایان آقای ربیعی از شاعران گلپایگان نیز غزلی به خانواده های محترم شهدا و بخصوص شهید مدافع حرم محسن حججی تقدیم کرد و از خانواده های محترم شهدا و ارائه دهندگان کتاب تقدیر به عمل آمد.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۵
مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی