اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

Golpayegan Public Library Office
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

این وبلاگ جهت معرفی و اطلاع رسانی فعالیت‎های اداره کتابخانه‎‎های عمومی شهرستان گلپایگان راه اندازی شده است.

بایگانی

آدرس


جشن تقدیر از برندگان کتابخانه ای هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان گلپایگان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌ های عمومی استان اصفهان، ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 22 شهریورماه جاری، مراسم تقدیر از برگزیدگان کتابخانه ای جشنواره کتابخوانی رضوی و همه شرکت کنندگان خردسال جشنواره در محل اداره کتابخانه های عمومی  شهرستان گلپایگان با همکاری مسئولین و کتابدارن این شهرستان برگزار گردید.

علیرضا احمدی، رییس اداره شهرستان گلپایگان عنوان کرد در این مراسم با شکوه که  با حضور جمعی از فرهیختگان شهرستان و اعضای کتابخانه های عمومی و 350 نفر از خانواده های شرکت کنندگان در جشنواره برگزار گردید؛ از برندگان کتابخانه‎ای تقدیر به عمل آمد. در ابتدای مراسم آقای احمدی ضمن خوش آمد گویی به حضار، اهداف جشنواره که در راستای ترویج فرهنگ رضوی و گسترش مطالعه کتاب‌های مناسب، از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به مناسبت ایام فرخنده دهه کرامت برگزار گردید، را بیان کردند و حضور 630 نفر در این جشنواره را در شهرستان به اطلاع حضار رساندند و تقدیر به عمل آوردند.

همچنین در ادامه این مراسم استاد ربیعی از شاعران گلپایگان قطه شعری در مقام و منزلت قرآن کریم و جایگاه کتاب ارائه نمودند. آقای عظمتی، کارشناس اداره شهرستان نیز در خصوص نحوه انتخاب برگزیدگان بخش های مختلف و برنامه های فرهنگی اداره شهرستان در طول سال و همچنین نحوه عضویت در کتابخانه های عمومی توضیحاتی را ارائه دادند. در پایان نیز جوایز برندگان بخش‎های مختلف اهدا گردید و از شرکت فرهیختگان شهرستان در این اختتامیه تقدیر به عمل آمد. 






موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۲
مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی