اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

Golpayegan Public Library Office
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

این وبلاگ جهت معرفی و اطلاع رسانی فعالیت‎های اداره کتابخانه‎‎های عمومی شهرستان گلپایگان راه اندازی شده است.

بایگانی

آدرس


به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه‎های عمومی شهرستان گلپایگان، روز شنبه 14 مردادماه جاری، جناب آقای سجادی و همسرشان خانم قاضی سعید با حضور در محل اداره کتابخانه‎های عمومی شهرستان از  کتابخانه آیت الله محمدی دیدن کردند.
علیرضا احمدی، رییس اداره شهرستان گلپایگان عنوان کرد در جلسه‎ای با حضور این خیر گلپایگانی از اقدامات این خیر و همسر محترمشان درخصوص کمک به تجهیز کتابخانه فاطمیه گلپایگان تقدیر و تشکر بعمل آمد و همچنین با مذاکرات صورت گرفته مصوب شد، موسسه مهر گیتی در زمینه تجهیز منابع در کتابخانه‎های کم بضاعت یاری گر این اداره باشد. آقای سجادی از فعالیت موسسه خیریه مهر گیتی در راستای ساخت و تجهیز مدارس در مناطق محروم، اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان بی بضاعت و اهدای کتاب به مناطق محروم خبر داد. خانم قاضی سعید ضمن بازدید از قسمت های مختلف کتابخانه آیت الله محمدی به ظرفیت بالای این کتابخانه به عنوان یک مرکز فرهنگی بزرگ در شهرستان اشاره کرد و جهت همکاری بیشتر موسسه مهر گیتی با این اداره در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و کمک به کودکان بی بضاعت ابراز امیدواری کردند. در پایان احمدی رییس شهرستان،  جهت جذب و توزیع منابع و کتب اهدایی و در اختیار قرار دادن این منابع به مناطق کم برخوردار  اعلام آمادگی کردند.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۶
مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی