اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

Golpayegan Public Library Office
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

این وبلاگ جهت معرفی و اطلاع رسانی فعالیت‎های اداره کتابخانه‎‎های عمومی شهرستان گلپایگان راه اندازی شده است.

بایگانی

آدرس

برگزاری نشست کتابخوان اردیبهشت ماه

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۵۰ ق.ظ


نشست کتابخوان اردیبهشت‎ماه در سالن کنفرانس کتابخانه آیت الله محمدی شهرستان گلپایگان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه‎های عمومی شهرستان گلپایگان، روز دوشنبه مورخه 18 اردیبهشت ماه 96 نشست کتابخوانی با حضور اعضای فعال کتابخانه‎های عمومی و کتابداران شهرستان برگزار گردید. کتاب های معرفی شده در این نشست به شرح زیر می‎باشد:

"کتاب باید هلو باشد" نوشته "محسن حدادی "توسط خانم حسینی کتابدار کتابخانه آیت الله محمدی معرفی گردید. این کتاب به بیان دیدگاه رهبری ذر مورد اهمیت و جایگاه کتاب نوشته شده است و به بیان خاطرات و معرفی کتاب هایی که رهبر در مورد آن ها صحبت کرده اند پرداخته است.

کتاب" پیروزی فکر" نوشته "اریزن اسپر مارسن" توسط خانم جمالی از اعضای فعال کتابخانه آیت الله محمدی معرفی گردید؛ این کتاب به  مهارت فکر کردن و راههای کنترل فکر و ذهن پرداخته است.

کتاب "تربیت آسیب زا" نوشته دکتر عبدالعظیم حسنی توسط آقای فراست از آموزگاران فعال شهرستان و عضو فعال کتابخانه آیت الله محمدی معرفی گردید؛ این کتاب به نحوه تربیت و باید و نباید های یادگیری به کودکان و فرزندان پرداخته است. در این کتاب بیان شده که همواره نباید والدین به فکر یاددهی به کودکان و فرزندان باشند و فرصت دهند خود فرزندان یاد بگیرند.


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۳
مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی