اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

Golpayegan Public Library Office
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

این وبلاگ جهت معرفی و اطلاع رسانی فعالیت‎های اداره کتابخانه‎‎های عمومی شهرستان گلپایگان راه اندازی شده است.

بایگانی

آدرس

بیستمین مجموعه نورسیده‌ها با ۸۷ عنوان کتاب در موضوعات مختلف راهی کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور شد.
برای دریافت بیستمین بسته نورسیده‌ها اینجــا را کلیک کنید.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، بیستمین بسته نورسیده‌ها به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور ارسال شد. مجموعه نورسیده‌های ۲۰، با ۸۷ عنوان کتاب در موضوعات متنوعی نظیر ادبیات (قصه و رمان، سرگذشت‌نامه، شعر)، کودک و نوجوان (کودک و دانش، کودک و مذهب، کودک و ادبیات)، علوم اجتماعی، روانشناسی (تربیت فرزند، بهداشت و سلامت)، دین (اخلاق، عرفان، اعتقادات)، علوم سیاسی (غرب‌شناسی، سیاست و حکومت، حقوق سیاسی)، دفاع مقدس، تاریخ، معضلات اجتماعی، کلیات، خردسال، فلسفه، مهارت‌های خانه‌داری، سبک زندگی، انقلاب اسلامی، برای بهره‌مندی کاربران بر روی سامانه مدیریت کتابخانه‌ها (سامان) بارگذاری و راهی کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور شد.

در این بسته، ‌۱۲ عنوان کتاب در بخش «بیشتر بخوانید»؛ ۱۸ عنوان در بخش «بخوانید» و ۵۷ عنوان کتاب در بخش «بدانید» به مخاطبان معرفی شده است. کتاب‌های گروه اول (بیشتر بخوانید) از بهترین آثار در موضوع موردنظر به شمار می‌آیند که ضمن معرفی کتاب، درج بخش‌های برگزیده‌ آن امکان آشنایی بیشتر مخاطب با محتوای کتاب را فراهم می‌آورد. گروه دوم، (بخوانید) شامل آثاری است که با توجه به درجه اهمیت در موضوعات خاص در رتبه دوم قرار می‌گیرد و حاوی متن معرفی برای آشنایی مخاطب است. گروه سوم نیز (بدانید) حاوی اطلاعات کتاب‌شناختی و تصویر جلد آثاری است که به فهرست منابع کتابخانه اضافه شده است.

این بسته‌ها علاوه بر معرفی کتاب‌های تازه‌رسیده به کتابخانه‌ها، محتوای بسیار مناسبی برای بهره‌مندی کتابداران در ارائه مشاوره بهتر به اعضا و مراجعان است؛ همچنین در انجام فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی کتاب‌محور اعم از مسابقات، نشست‌های کتاب‌خوان، جلسات نقد، جلسات جمع‌خوانی و... بهره‌گیری از این فهرست توصیه می‌شود.

رمان «هفت‌جن»، «مجموعه کاوش در فضا برای کودکان کنجکاو به حقایق علمی»، «گزیده غزلیات بیدل برای علاقه‌مندان به شعر»، «کلیدهای تربیت برای تربیت خانواده‌های تک‌فرزند»، مجموعه «قصه‌های عاشورا» و کتاب خواندنی «آخرین دودو» برخی از آثار برجسته این مجموعه از نورسیده‌ها است.

برای دریافت بیستمین بسته نورسیده‌ها اینجــا را کلیک کنید.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۴
مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی