اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

Golpayegan Public Library Office
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان

این وبلاگ جهت معرفی و اطلاع رسانی فعالیت‎های اداره کتابخانه‎‎های عمومی شهرستان گلپایگان راه اندازی شده است.

بایگانی

آدرس

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه‎های عمومی شهرستان گلپایگان، روز سه‎شنبه، سوم اسفندماه در سالن کنفرانس اداره شهرستان، مراسم کتابخوان با حضور کتابداران شهرستان و اعضای فعال کتابخانه ها و اهالی شعر برگزار گردید.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ضمن تقدیر از حضور شرکت کنندگان، از برگزاری نشست های کتابخوان در سراسر کتابخانه ها و مدارس شهرستان خبر داد. علیرضا احمدی به نقش این نشست ها و جایگاه آن در ترویج فرهنگ مطالعه اشاره کرد و خواستار تبلیغ چهره به چهره این نشست ها در بین خانواده ها شدند. در این نشست اعضا و کتابداران به معرفی کتاب‎های خوانده شده خود پرداختند.


کتاب "خوشبختی در یک کلام" نوشته آندره متیوس از انتشارات هودین توسط خانم عباسیان کتابدار کتابخانه آیت الله محمدی معرفی گردید. در این کتاب در چندین فصل راههای رسیدن به خوشبختی و احساس رضایت از زندگی را در قالب نکات کلیدی و مهم اشاره می کند و نقش و تاثیر دیدگاه انسان را نسبت به اتفاقات پیرامون که رخ می دهد بیان می کند.

کتاب "خودی نشان بدهید" نوشته علی محمد صالحی از انتشارات موسسه پژوهشی امام خمینی ره چاپ سال 95 و جزئ کتابهای کتابخوان اسفند ماه توسط خانم شادی کتابدار کتابخانه شهدای گلشهر معرفی گردید. در این کتاب نویسنده به تقویت مهارت ابراز وجود اشاره می کند و در چهار فصل از آشنایی با ابراز وجود و انواع آن و مراحل شش گانه ابراز وجود و راهکارهای افزایش این مهارت سخن می گوید.

کتاب "تندیس" نوشته فرشته سیفی انتشارات پاسارگاد، توسط آقای علیرضا شهابی عضو کتابخانه آیت الله محمدی معرفی گردید. این کتاب به بیان مشکلات و سختی های دختران و راه های دشواری پیش رو برای پیشرفت آنها را مورد بررسی قرار داده است. 

کتاب "گشت و گذاری در موسیقی سنتی ایران" نوشته حبیب الله نصیری فر از انشارات نگاه توسط مسئول کتابخانه فاطمیه گلپایگان معرفی گردید . این کتاب دو جلدی به معرفی مشاهیر و بزرگان موسیقی ایران از دوران های مختلف تاریخ ایران و همچنین به معرفی انواع سازهای ایرانی پرداخته است. 

کتاب "5 راز که پیش از مردن باید بدانی" نوشته دکتر جان ایزو و ترجمه هما احمدی از انتشارات درسا در سال 95، توسط  میثم عظمتی کارشناس اداره شهرستان معرفی گردید. این کتاب با ارزش نوشته سال ها تجربه و تحقیق دکتر جان ایزو نسبت به اهمیت و جایگاه زندگی در دنیا می باشد. نویسنده با استفاده از تجربیات و اطلاعاتی که در مصاحبه با افراد بزرگ و خردمند بسیار زیادی بدست آورده به 5 ویزگی مشترک و مهم در همه این افراد اشاره می کند که آن ها را در قالب پنج راز به تحریر در آورده است.

در پایان این نشست، آقای ربیعی از حضور در جمع کتابخوان ابراز خشنودی کرده و کتاب های معرفی شده را ارزشمند دانستند و به ظرفیت های ادبی و بزرگان گلپایگان اشاره کردند. اشعار شاعر گرانقدر جناب آقای ربیعی در منزلت و جایگاه حضرت زهرا فضای معنوی را در سالن ایجاد کرد. 

قابل ذکر می باشد سلسله نشست های شهرستانی کتابخوان با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و تولید محتوا در راستای سیاست های سال خواندن در شهرستان، هر ماه در محل اداره شهرستان به طور جمعی برگزار می‎گردد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۴
مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی